keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Elämää ja pientä pintaremppaa


Taas tänä aamuna heräsin viestiin, jossa kerrottiin kellon olevan jo sen verran, että vois alkaa nousta sängystä. Ihan hetken vielä makoilen ja olen vaan. Päässä on paljon ajatuksia.

En ymmärrä, missä vaiheessa se kevät tuli ja talvi vaan katosi. Aika monena päivänä kesäsuunnitelmat kuuluvat jo puheissa. Mielessä veneretket ja grillimakkarat. Tätä blogiakin on ollut jotenkin ikävä. Mun omia pieniä hetkiä kameran kanssa, kun mietin erilaisia kuvakulmia ja katselen kivoja juttuja. Mulla on ikävä myös kukkia. Tänä aamuna katselin muiden blogeja ja näin ihania kuvia tulppaaneista ja ties mistä kukista ja täällä mulla kotona on vaan aluillaan oleva pääsiäisruoho. No, koko koti kaipais pientä siivousta ennen niitä kukkia. Täällä on eletty ja toisaalta taas välillä eletty jossain muualla ja se näkyy. Se on hyvä juttu, elämä siis. Jatkan elämistä ja yritän herätä tähänkin päivään. Eilen sattui kovasti ja tänään otetaan rennosti, joten en aio välittää siitä että kello on kohta puoli yksi ja itse olen vasta aamupalan syönyt. 

Ehkä siellä on päivä jo pitkällä ja ootte päässy jo nauttimaan tuosta auringosta. Uskaltaiskohan tänään juoda kahvit rappusilla? Kivasti se aurinko alkaa jo lämmittämään.. 



Kuvat vanhempieni luota. Mun on pitänyt näyttää nää kuvat jo jonkun aikaa ja just nyt en kotoa kovin kuvia viitsi ottaa, joten saatte tyytyä muiden koteihin ;) Pienellä muutoksella saa jo paljon aikaan. Äiti osti uuden maton, joka ei käyny yhtään yhteen ruskean seinän kanssa. Ehdotin harmaata ja haettiin maali ja kyllä raikastu koko makuuhuoneen ilme hetkessä! Tykkäsin kovasti muutoksesta. 

Vähän ehkä sekava postaus, mutta näin kevätfiiliksissä se ehkä sallitaan ;) 

Mukavaa keskiviikkoa.

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti