torstai 25. helmikuuta 2016

X


Olen aika kauan yrittänyt kuvailla String-hyllyäni, mutta jotenkin siihen tuntuu olevan aina vääränlainen valo. Tykkään hyllystä edelleen todella paljon ja se sopii pieneen keittiöön hyvin ja on oikeasti käytännöllinen. Asetelmat siellä vaihtuvat aina välillä, mutta suurimmaksi osaksi hylly sisältää Marimekon astioita, joita on kiva pitää esillä, niin nättejä kun ovat. 

Ihana X-laatta ystävänpäivälahja ystävältäni. 

Tiedättekö, että mulla olis teille vaikka mitä sisustusjuttuja mielessä, mutta oon ollu niin vähän kotona, että en oo yksinkertasesti ehtiny niitä kuvailla. Välillä näinkin. Muutenkin kamera on jääny ihan liian vähälle huomiolle, mutta viikonlopuksi oon menossa pienelle reissulle ja lupaan ottaa kameran mukaan! 

Muuten elämä menee ihan hyvin. Päivä kerrallaan tässä elellään. Instan puolella mietinkin, että suurin osa mun selfiestä (joita otan lähinnä siks, että olis jotain muistoja itsestäänkin ;) kameran takana on paljon mukavampaa) on vain sellasia lepokuvia ja kaikesta menemisestä huolimatta sitä tää mun elämä on. Lähinnä kropan kuuntelua ja pieniä juttuja tehden. On ehkä ihan turhaa taas selittää, kuinka kovasti muhun tälläkin hetkellä sattuu ja kuinka valtavasti oon yrittäny tehdä töitä sen eteen, että edes vähän kipu hellittäs, mutta niillä mennään mitä annetaan. Välillä mennään kyllä vähän liiankin lujaa ja ihan kaikesta menemisestä kärsitään sitten aika nopeasti. Onneks en saa itseäni enempää rikki kumminkaan siks sitä uskaltaa välillä vähän voimiaan koitella ;) 

Nyt astianpesukone piippailee ja odottelen mister X saapuvaksi, että päästään viettämään iltaa telkkarin eteen ;) 

Oikein mukavaa iltaa sinne teille. 

XOXO

Ruut


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Vielä sitäkin onneksi jäljellä on, vaikka pieniä väripilkkuja kotiin muuten ilmaantuukin :)

      Poista