tiistai 17. marraskuuta 2015

Retkihommia









Viikonloppuna käytiin retkellä. Maisemat olivat lähellä kotia, jossa olin suurimmaksi osaksi lapsuuteni viettänyt. Olen tainnut joskus kertoakin, että olen asunut kahden kosken välissä. Kosken rannalla ja metsissä on tullut vietettyä paljon aikaa. Tosin sitä ei ehkä uskoisi, kun minut tapaa. Aika painava syy pitäisi olla, että valitsisin teltan, enkä hotellia ja tuota nuotiotakaan en ihan heti ehkä syttymään saisi. Luonto, retkiseura ja eväät, niistä nautin silti.


.. ja tässä tällainen täydellinen viikonlopun kuva. Ei täällä aina niin hehkeitä olla, tosin tässä blogissa aika harvoin muutenkaan panostetaan näihin asukuviin ;) Hiukset kampaamatta, villasukat ja mahdollisimman mukavat vaatteet. B ja minä vähän huilailtiin retken jälkeen. B odottelee ruokaa ja päikkäreitä ja itse yritin kerätä voimia. Pienetkin retket saavat edelleen tämän naisen ihan äärettömän kipeäksi. Se harmittaa, mutta mikäs tuossa oli lepäillessä. Eikä mulla oikeastaan ollu vaihtoehtoja kun tää pikkuinen on aika päättäväinen. Se tunkee väkisin syliin ja näyttää puhelinta ja sanoo murrr. Tähän tyyppiin ei mitkään harhautukset tms toimi. Tiikeripelit käyntiin, mielellään heti ;)

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti