perjantai 7. elokuuta 2015

every summer has its own story

Vielä kesän alkaessa en osannut yhtään kuvitella, millainen kesästä tulisi. Tämä kesä oli ihmeellinen jo siksi, että olen ollut koko kesän poissa työelämästä. Tämä kesä on ollut sateinen ja välillä hyvinkin lämmin. Mieli on ollut täynnä monenlaisia mietteitä. Tänä kesänä olen saanut juhlia kahden rakkaan ystävän polttareita ja häitä, grillaillut, käynyt festareilla, veneillyt, valvonut monia öitä ja nukkunut vain muutamat päikkärit. Tämä kesä on ollut täynnä ohjelmaa, uuden kodin hankintaa, remonttia, muutto.. Tänä kesänä olen tavannut uusia ihmisiä ja iloinnut vanhoista ystävistäni. Mökille ehdin vain muutaman kerran ja uimassa kävin vasta muutama päivä sitten.

Jokainen päivä on ollut hyvin erilainen. Kaikki suunnitelmat eivät toteutuneet, mutta tilalle tuli toisaalta vielä mukavampia asioita.. Minun kesäni on ollut oikeastaan ihan mukava ja iloisia muistoja riittää varmasti pitkälle syksyyn.

Kaiken kiireen jälkeen olen nyt saanut muutaman päivän nauttia siitä, että on ollut aikaa avata kirja, aloittaa aamut saunoen ja nauttia mökillä hiljaisuudesta. Aurinko on paistanut lähes päivittäin ja silloin kun ei paistanut, tehtiin pieni reissu Ikeaan, koska hankittavaa uuteen kotiin on vielä paljon.

Mukavia päiviä ja toivottavasti niitä on vielä monta edessä!

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti