tiistai 5. toukokuuta 2015

pikainen hei

Niin se vaan viikko alkoi ja muutama päivä on kulunut ulkona hyvistä ilmoista nauttiessa. Tänään olen erityisen onnellinen siitä, että uskalsin vihdoin ja viimein mennä hammaslääkäriin. Mikähän siinä on, että sinne on aina niin vaikea mennä? Aamulla oli olo, että tänään voisin mennä ja heti oli varattava aika, ettei ala kaduttamaan ;)  Onnekseni olen saanut hyvät hampaat, joissa ei reikiä ole ja tarkastus sujui kivuttomasti.

Mukavaa alkanutta viikkoa sinne!

Ruut

4 kommenttia:

  1. Eikö oo kiva olo, kun saa jonkun ikävän asian pois päiväjärjestyksestä :) Mukavaa viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä! Oon vieläkin niin ylpeä itsestäni ;) Tosin aina hammaslääkäristä tullessa sitä vähän aikaa miettii, että miksi sitä edes pelkää!! :)

      Poista
  2. Itselläni sama homma edessä.. Mielummin sitä aikaa vaan aina siirtäisi ensi viikkoon tai sitä seuraavaan tai sittenkin vielä vähän myöhempään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite teen aina noin :) ei sinne vaan halua ei vaikka miten asiaa järkeilis. Tosin nyt oon järkevä ja annan niiden soittaa mulle vuoden päästä, että olis tässä hommasa edes jotenkin säännöllisyyttä :)

      Poista