perjantai 20. helmikuuta 2015

#TBT: Pienen pieni kuvahaaste ja muita kuvia



Muutama puhelinkuva, jotka osa teistä olettekin nähnyt Instagramin puolella (@ruuttig). En ihan kamalan aktiivinen ole siellä ollut, vaikka puhelimella tuleekin otettua kuvia. Laatu ei kovin hyvää ole, mutta niissä kuvissa tärkeintä onkin se tunnelma ja ne hetket.

Ylimmäinen ulkoilukuva viime viikolta. Oltiin pulkkamäessä. A leikki äitinsä kanssa ja minä ja B pulkkailtiin vähän rauhallisemmin. Pikkuinen käsi antoi tahtia koko reissun ajan ja kovin ei ollut vara pysähdellä. Saa nähdä millainen tyyppi tuosta kasvaakaan. Tahto on ainakin kova, vaikka silmät näyttävät hyvinkin lempeiltä ;)

Kotona olen tällä viikolla ollut monta päivää ja yksi ilta soittelin vain pianoa. Löysin laatikoista vanhoja nuotteja lastenleirien ajalta. En ollutkaan pitkään aikaan pianoon koskenut ja se tuntui ihan kivalta se.

Alimmainen kuva on A:n taideteos minusta. Hän katsoi minua tarkkaan piirtäessään ja hiuksiakin pidensi vielä lopuksi ;) Lopputeos ei päässyt kehyskiin. Mulle tuli myös maha, jossa oli piirakkaa ja kakkaa. Ihmiskeho ja sen toiminta on hallussa ;) Naurettiin yhdessä. Minä hihitin ja A kamalaa tekonauruaan.. Tästäkään tyypistä ei tiedä ;)

Loppuun pieni kuvahaaste. Tiia oli sen omassa blogissaan tehnyt ja se kuulosti sen verran hauskalta, että piti tehdä myös itse.
  
"Avaa tietokoneesi kuvatiedostot. Valitse kansioista järjestyksessään viides. Avaa se. Valitse kansion viides kuva ja kerro tarina sen takaa.”


"Oon mä juonu viinii Wienissä" ;) 

Kuva on vuodelta 2008 Wienissä asuessani. Olen sen tainnut täällä joskus aiemminkin näyttää. Muistan, että oltiin äitini ja siskoni kanssa syömässä Meksikolaisessa ravintolassa. Olin hyvin onnellinen, että sain vihdoin ja viimein nähdä heidät. Heinäkuussa olin silloin Suomesta lähtenyt ja koko syksyn uusia juttuja opetellut ja uusiin ihmisiin tutustunut. Nämä pari päivää minulle tuttujen ihmisten kanssa olivat suorastaan hulvattomia ja nautin joka hetkestä. Tuossa ravintolassa ruoka oli todella hyvää ja tämä ravintola oli yksi lemppareistani ihan siinä meidän kotikatumme vieressä. Yksi kuva täynnä muistoja! Melkein muuten alan kaipaamaan pitkiä hiuksiani..

Mitäs teidän kuvakansioista paljastuu, uskaltaako joku tarttua haasteeseen? :) 

Mukavaa alkavaa viikonloppua teille!

Ruut



2 kommenttia: