tiistai 10. syyskuuta 2013

Cheer up!

Käytän paljon kynsilakkoja tai no aina silloin, kun jaksan niitä laittaa. En millään malttaisi odottaa, että lakka kuivuu ja minulla onkin pikkuisia värikkäitä tahroja ympäri asuntoani, koska olen tökkinyt kynsiäni milloin mihinkin lakan vielä ollessa märkää :) Miksi juuri aina kynnet lakattuaan tekee mieli tehdä jotain mikä ei varmasti voisi odottaa sitä muutamaa minuuttia?!

Tässä kaunis lakka syksyyn.

Lumene Natural Code Sävy 4, Cheer up!

Mukavaa tiistaita. Täällä yritän päättää, minkä leffan katsoisin :) Tulin juuri pitkältä lenkiltä ja nyt pitää vähäksi aikaa nollata ajatukset!

Ruut

5 kommenttia:

  1. Hyvä leffa pyörimään ennen lakkausta ja rauha katsoa ja istua,sillä saa hyvin pysyvän ja kestävän lakan ;) Ja vielä jos saan vinkata niin Essien lakkoja suosittelen lämpimästi,lähes kaikkia marketti lakkoja kokeilleena toi on Essie on ehdottomasti minun kynsiin parhain ja kestävin,sekä hoitavin lakka. Eri maata Lumenen kanssa,jota minäkin ennen käytin. :) Mut tässäkin varmasti maku asia ja kynnetkin jokaisella erilaiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen noita essien lakkoja halunnutkin jo kauan testata, mutta vielä en ole raaskinut niitä ostaa! :)

      Poista
  2. Mun blogissa olisi sulle haaste. :)

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa olisi sulle haaste. :)

    VastaaPoista