torstai 16. toukokuuta 2013

Aurinkoa ja ystäviä

Minulla on melkein huono omatunto siitä, että en ole koneella istunut. Vaikka päätinhän jo silloin alussa, kun blogia aloitin kirjoitella, että kirjoitan vain kun siltä tuntuu. Jotenkin tästä kumminkin tuli tärkeä harrastus ja useinhan nämä jutut on slti mielessä, vaikka ei koneella päivisin kävisikään :)

Tällä viikolla olen ollut päivät töissä ja illat kavereiden kanssa nauttimassa hyvästä seurasta ja auringosta. Jos en ihan aina ulos ole jaksanut mennä niin olen katsonut Greyn anatomian vanhoja jaksoja niin antaumuksella, että unetkin ovat aika lyhyeen tällä viikolla jääneet. Telkkarin ääressä olen herkutellut mm. mansikoilla, porkkanoilla, suklaalla ja punaviinillä.. tällainen viikko siis alkaa olla kohta takana :) Toivottavasti teilläkin on ollut mukavaa!
Kesän parhaat herkut!

Ruut

2 kommenttia:

  1. Hyvältä kuullostaa tuollainen viikko! Ja mansikoita tekisi nyt mieli!

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä hyviä mansikoita.. Tuntuu, että näin kesäisin mun palkka mansikoihin meneekin ;)

    VastaaPoista