lauantai 5. tammikuuta 2013

Kaupungilla

Käytiin pitkästä aikaa kaupungilla vähän pyörimässä. Mitään ale-tuotteita en ostanut ja olin hieman pettynyt tämän vuoden Aleihin. Ainakaan tähän aikaan ei enää kovin laadukkaita vaatteita saatavilla ollut ja tuntui, että osa vaatteista oli jo useita vuosia vanhoja. Uudet työkengät oli tarkoitus hankkia ja ne löysinkin. Kyllä nyt on mukava maanantaina mennä takasin töihin :)

Nyt lähden pussailemaan tätä heppua ;)
Ja katsomaan televisiota siskon luo. Uusi Putous alkaa tänään, jihuu! Mukavaa lauantaita!

Ruut

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia=) Tosin mä oon puolueellinen kommentoimaan, koska mulla on vahva tunneside kuvissa esiintyvään tyyppiin=)

    VastaaPoista
  2. jep, mä kans :) entäs jos joku ajattelee, että ihan outo tyyppi, miks tollasia kuvia.. tosin en usko! kaikkihan sen näkee, että kuinka ihana tuo tyyppi on. mulla on jo kova ikävä sitä. en kestä näitä monen päivän eroja, joita taas näköjään tulee aina vaan enemmän.. to sitten???? :)

    VastaaPoista
  3. niin ja huomasitko kuinka usein sillä on ollu sama paita :) ? ja noi sen ilmeet!!! en kestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Torstaina joo käy! Huomenna on jumppa ja tänään oli vieraita kylässä. Toi on mun lempi body, se on kyllä ollu aika ahkerassa käytössä=)

      Poista