torstai 8. marraskuuta 2012

Sisustus Satiinin kanta-asiakasilta

Mentiin tänään töiden jälkeen siskon kanssa käymään keskustassa Sisustus Satiinissa kanta-asiakasillassa. Ilta sisälsi pikkuisen purtavan lisäksi vinkkejä paketointiin. Itselleni ainakin todella tärkeitä ohjeita tuli ja jospa sitä tänä jouluna saisi aikaan kauniimpia paketteja! Minä olen aina se, jota odotellaan aattona. Muut jo haluaisivat avata lahjat, kun minä jossain toisessa huoneessa käärin lahjoja vasta pakettiin. Joka joulu päätän, että tänä jouluna olen ajoissa.. vielä en ole onnistunut.




Liikkessä on kauniisti esillä monenlaista tavaraa. Ostaa voisi vaikka mitä! Tänään olin lähinnä jouluisia juttuja katselemassa ja ainakin yhden idean lahjaksi löysin, joka täytyy käydä joskus lähempänä joulua ostamassa.

Jos vaan joskus kaupungissa olette, suosittelen pyörähtämään Sisustus Satiinissa! Mukavaa torstaita kaikille!

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti