tiistai 27. marraskuuta 2012

Siirtolapuutarhaa ja Kanteleen kutsua


Oma astiastoni on hyvinkin mustavalkoinen. Lautasia minulla on perinteisiä mustia Ikeasta ja muutamia Iittalan Teema-  lautasia matalina ja syvinä. Mustina ja valkoisina. Lisäksi omistan vajaa 20 erilaista muumimukia, joita aikoinaan lahjaksi sain. Keittiössä esillä ovat kumminkin kauneimmat astiani, Marimekon Siirtolapuutarha- astiat. Niitä minulla on muutamia, kaikki olen lahjaksi saanut ystäviltä.

Kuppeja ja pieniä kulhoja. Ahkerassa käytössä ovat olleet. Etenkin pienet kulhot, joihin laitan karkkeja, pähkinöitä, keksejä ja milloin mitäkin.
Lautasia minulla on vasta kaksi kappaletta, joten yhdistelen mukeja ja kuppeja mustien Teema- lautasten kanssa, jos vieraita on enemmän.

Lisäksi minulla on tällainen kulho, joka on omasta mielestäni kaunein astiani :) Tietääkö kukaan saako näitä enää mistään? Kyseessä on Sanna Annukan Kanteleen kutsu- kuvio. Näitä olisi ihana saada enemmänkin, jos niitä vaan jostain löytäisi.


1 kommentti:

  1. Joo vinkkejä vaan tänne jos joku tietää, mistä noita vielä voisi löytyä!=) En oo ainakaan missään Marimekoissa tai tehtaanmyymälöissä noita enää nähnyt.

    VastaaPoista