tiistai 20. marraskuuta 2012

Opiskelu on hankala laji.


Tässä tämän päivän asua, joka minulla oli siis töissä päällä. Kotona en tarvitse merkkejä, jotka muistuttavat minulle omasta nimestäni ;)

Tänään olen ollut hyvin väsynyt. Tauti ei vieläkään ole kunnolla lähtenyt ja olo on sen mukainen, mutta sain kumminkin laitettua joulukoristeet paikoilleen ja siivottua.. Sen jälkeen katselinkin muutaman jakson perhesiteitä ja nyt olen koneella. Oikeasti minun pitäisi lukea saksaa. Huomenna on tunti ja koska olin viimeksi kipeänä ei minulla ole hajuakaan, mitä huomiseksi pitäisi tehdä.. Joten kai tässä on alettava tekemään jotain muuta kuin tätä :) Välillä tuntuu, että olen varmasti onnettomin oppilas koskaan!! Viimeksi olin unohtanut penaalin kotiin ja pyysin vieressä istuvalta kynää lainaan ja unohdin että se ei ole oma kynäni, joten pureskelin sen pään..hyvä minä. No, sain anteeksi, vaikka tuskin enää saan kynää lainaan :) Välillä unohdan läksyt kokonaan ja välillä teen niitä yöhön saakka (tietenkin tiistaisin). Puolustuksena voin sanoa, etten ole hetkeen koulussa ollut ja tämä vaatii näköjään harjoittelua.. Mutta nyt läksyjen pariin. Tai ainakin kohta.

Mukavaa iltaa kaikille!

Ruut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti