maanantai 1. lokakuuta 2012

Bare Minerals, Oriflame yms.

Meikeissä minulle riittävät muutamat tuotteet. Jos lähden ulos tai on tiedossa juhlia saatan meikata enemmän tai käydä ammattilaisen meikattavana, mutta muuten perus arkimeikki muutamalla tuotteella riittää. Pohjustukseen käytän Bare Mineralsin tuotteita, joihin olen ollut hyvin tyytyväinen. Make up storen huulikiilto & luomiväri ja lopuksi Oriflamen ripsiväri.. Siinä meikkini arkisin.

Ostan meikkejä lähinnä silloin, kun edelliset loppuvat. Oriflamen "myyjänä" olen ollut jo vuosia ja etenkin ihonhoidossa olen heidän tuotteitaan käyttänyt jo pitkään. Meikeissä käytän Oriflamelta muutamia tuotteita, tällä hetkellä ripsiväriä. Tosin ripsiväreissäkin ehdoton suosikkini on Kanebon Sensai mascara 38c, joka on täydellinen ripsiväri paljon ulkoilevalle!

2 kommenttia:

  1. Sensain 38 ei oo tullu hetkeen ostettua, oon jotenkin ihan unohtanu sen! Pitäs seuraavan kerran varmaan taas ostaa sitä, kun noi Lancomet on vähän liian hintavia ja kuluu äkkiä, vaikka hyviä ovatkin.

    VastaaPoista
  2. Täällä mietin samaa.. nyt varsinkin kun talvi on tulossa ja ripset jäätyy joten joitain erittäin pysyvää ripsaria kaivataan!

    VastaaPoista